سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفتا خلافت از راه همصحبتى به دست آید . [ و شعرى از او در این باره روایت شده است : ] اگر با شورا کار آنان را به دست گرفتى چه شورایى بود که رأى دهندگان در آنجا نبودند . و اگر از راه خویشاوندى بر مدعیّان حجّت آوردى ، دیگران از تو به پیامبر نزدیکتر و سزاوارتر بودند . [نهج البلاغه]
ازادی حجاب حسرت یک طلبه

داشت اولین پله را بالا میرفت که ناگهان شروع به گریه کرد بغلش کردم خدای من دیدم از دهانش مثل شیر آب ءخون جاریست....مردم....نمیدانستم چ کنم دیدم یک سانت از زبانش بریده و مدام خون میاد....سریع بردیمش بیمارستان .بعداز یک ساعت بالاخره (بعد ازبیهوشی )بخیه زدند و خون بند امد. ولی چ روز بدی بود .محسن یکسال و نیم داره و اون روز دست من امانت بود.خدا میدونه هنوز توی دلم آشوبه . یک کارت هدیه داشتم همون را نذر کردم بدم برای ایام فاطمیه که دیشب  رفتم روضه و خدارا شکر دادم .واقعا به خیر گذشت . از اون روز مدام میگم خدایا شکر ...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 93/12/15:: 9:31 عصر     |     () نظر