سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! نگریستن به رخسار تو شوق دیدارت را از تو درخواست می کنم . [فاطمه علیه السلام ـ در دعایش ـ]
ازادی حجاب حسرت یک طلبه

نزدیک روز جمعه که می شود گویا منتظریم !!! اری منتظر امدن دسته گلی هستیم که مدتهاست منتظر انتظار ماست !!! خدای من .من فکر می کردم که فقط ما منتظر هستیم نگو که او منتظر واقعی است.جایی خوانده ام که امام مهدی روحی فداک گفته به شیعیان من بگویید برای فرج من بسیار دعا کنند. اللهم  عجل لولیک الفرج خدایا همه ما دوست داریم اقامون بیاد اما راه درست دعا کردن اداب دعا را نمی دانیم به بزرگی خودت دعای ناقص مارا بپذیر. همه مردم دنیا از دست حاکمان ظالم خود خسته شد ه اند دیگر از دست کسی کاری ساخته نیست او بیاید همه چیز درست می شود.شب جمعه است یادمان نرود شهدا و اموات هم منتظر دعای ما هستند . شادی روح شهدا و امرزش اموات فاتحه قرائت می کنیم همراه با صلوات  بر محمد و ال محمد .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/2/28:: 4:51 عصر     |     () نظر

به همه مردم اصفهان تبریک میگم که یکبار دیگه تیم محبوب ما سپاهان قهرمان شد انشائ الله در همه مراحل چه زندگی چه ورزشی موفق باشند بسیار خوشحالیم و هم از بازیکنان و هم از مسئولان و هم از مربیان تقاضا داریم همانطور که مقید به نماز و اخلاق بودند ادامه دهند و خدا را به خاطر پیروزیشان شکر کنند. خدا همیشه با شماست .فراموش نکنید .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/2/24:: 4:22 عصر     |     () نظر

مقام معظم رهبری دیروز 23/2/1391 روز میلاد خانم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در دیدار تعدادی از مداحان فرمودند:ببینید نیاز جامعه چیست ؟به چیزی که احتیاج هست به ان سمت حرکت کنید وبا شعرهای معنادار خود مستمعان را سر ذوق اورید.همچنین ایشان در رابطه با حجاب فرمودند:این وظیفه خود خانمهاست که عفاف و حجاب خود را حفظ کنند حجاب داشتن به انها شخصیت می دهد ارزش می دهد ایشان فرمودند:اگر کسی برای لحظه ای خود نمایی و جلو ه گری کند اثار سوئ ان عمیقتر است دراز مدت است چرا که شهوت را تحریک می کند و حتی ممکن است خانواده ای را به لحاظ روحی درگیر کند. اما اگر کسی ولو مدتی را با سختی بگذراند اما حفظ حجاب کند اثار مثبت ان به مدت طولانی باقی است وارامش روحی روانی را به دنبال دارد و خانمها می توانند با عفاف و حجاب خود در تمامی عرصه ها فعالیت داشته باشند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/2/24:: 4:1 عصر     |     () نظر

سلام جاتون سبز رفته بودیم نجف کربلا سامرا کاظمین .زیارت 6 امام معصوم چقدر دلنشین بود و عالی .همه جا بسیار حالت معنوی داشت اما حرم امام حسین دیگه واقعا خود بهشت بود انگار داری پرواز میکنی یا چطور بگم چیزی فراتر از پرواز .چون بعداز پرواز دوباره باید بنشینی ولی اینجا وقتی به اوج رفتی تازه می سوزی و بی قراری می کنی ودیگه از این اوج معنوی پایین نمیای ! توصیه می کنم به دوستانی که نرفتند حتما برن چون اگه نرند دنیا واخرتشونا خراب کردند. روایت داریم قرض نکنید اما قرض بدین اما برا کربلا رفتن روایت داریم اگه نداری قرض کن و برو .خود امام حسین برات میگیره .شک نکن فقط اگه خواستین برین زیارت حتما مطالعه کنین که علم وحال را با هم داشته باشین که واقعا در زیارت تاثیر گذاره .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/2/21:: 2:44 عصر     |     () نظر