سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی بپرسد، در بزرگسالی پاسخ دهد . [امام علی علیه السلام]
ازادی حجاب حسرت یک طلبه

باید فکر کردروزی پاد شاهی به تنهایی به شکار می رود .هنگام بازگشت به قصر خود راه را گم کرده و اواره بیابان می شود. چادری بیابان نشین را می بیند.به طرف انها می رود زن و شوهری پیر با چند تا بچه قد و نیم قد دران چادر با هم زندگی می کردند .وقتی صاحب ان چادر پادشاه را خسته و گرسنه دیدند تنها بز شیرده خود را (که هر روز شیر ان را می دوشیدند و با ان شیر روزی خود را در می اوردند .) برای پادشاه سر بریدند و ان را کباب کردند .پادشاه ان را خورد و به قصر رفت . هنگام بازگشت به قصر از کسانیکه انجا بودند نظر خواهی کرد که به این خانواده که همه دار و ندارشان فقط همین بز بود و انها بز را به خاطر پادشاه سر بریده بودند چه به عنوان هدیه یا تشکر بدهد . هر کس نظری داد و چیزی گفت : یکی گفت چند کیسه زر .یکی گفت یکی از اتاقهای قصر.خلاصه تا اینکه خود پادشاه گفت اگر من همه قصر و خدمه وحشم را به اینها بدهم کاری نکرده ام چون انها همه ثروتشان فقط همین بز بود که انها از ان گذشتند. کسی سوال می کند چطور است که خداوند می فرماید :اگر کسی برای حسین گریه کند بیشمار ثواب برای او می نویسند.این مثال بسیار جالب و اموزنده است .او فقط یک بز داد اما نزد پادشاه بز به اندازه همه ثروت او بود یک قطره اشک هم برای امام حسین نزد خدا دریای اشک است اما ما نمی توانیم قدر و اندازه ان را ببینیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 90/12/24:: 11:4 عصر     |     () نظر

چرا من مسلمان شدم ؟ بزای اینکه به خودم ثابت بشه اسلام چطور دینی است مجبور شدم از تعدادی ادیان تحقیق کنم به اصطلاح خودمون سرم کلاه نرفته باشه  ! (البته چند سال پیش که بچه تر بودم ) تعدادی از همسایه هامون که لائیک بودند می گفتند برا چی نماز می خونید من می گفتم چون خانواده نماز می خونند منم  نماز می خونم ! بعد اونا تعجب می کردند که ما داریم کار تقلیدی و بدون اطلاع را انجام می دهیم .تصمیم گرفتم با هر سختی شده به خودم زحمت بدهم و مطالعاتی در مورد دین اسلام .تشیع تسنن بهاییت وهابیت یهود مسیحیت داشته باشم . خلاصه بعداز مدتی فهمیدم که  وهابیت و بهاییت  اصلا دین نیستند برای خراب کردن شیعه و مسلمانان چنین دینی را خود یهودیان بوجود اوردند !خلاصه چند تا کتاب را هم مطالعه کردم .شانسم گفت شاخ در نیاوردم ! چون مطالبی که دین اسلام گفته بود از همه جا از همه دینها برتر بود ولی من در اطرافم کم می بینم رفتار اسلامی را . به قول شهید چمرا ن ما اسلام داریم اما مسلمان نداریم غرب و شرق اسلام ندارند اما مسلمان زندگی می کنند ! بعضی از کارهای ما مسلمانها را نگاه کنید به  بهانه یارانه ها و برای اینکه ضرر نکنند اومدند مقدار اجناس و ... را کمتر کردند به اصطلاح کم فروشی !به چه قیمتی !بعد هم میگن چرا همه چیز گرون شده خرج و دخلمون نمی خونه ! ادعا میکنیم اما عمل نمی کنیم !اگر تک تک ما کمی احساس مسئولیت می کردیم و کمی قناعت می کردیم وضع خانواده های ایرانی و وطن ما به لحاظ اقتصادی بسیار بالا بود اما تاسف از اینکه انقدر مصرف تجملاتی ما بالا رفته که حتی بیش از مصرف ما ایرانیها داریم مصرف می کنیم ! کجا را می خواهیم بگیریم مگر نه اینکه هر لحظه جناب عزرائیل به سراغمان می اید و تنها در یک جای یک متری خواهیم رفت ؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 90/12/17:: 10:19 عصر     |     () نظر

سلام ممنون از همه کسانی که در انتخابات شرکت داشتند وبه ندای ولی فقیه و حکم شرعی خود عمل کردند . اما  چرا تهرانی های عزیز 48 در صد حضور داشتند یعنی حتی کمتر از نصف جمعیت حائز شرایط رای دادن . متاسفم من خیلی ناراحت شدم چرا که تهرانی هاهمیشه سنگ تمام می گذاشتند اما نمی دونم چرا 12اسفند امسال بعضی هاشون به خودشون غیرت ندادند که در جشن انتخابات که همان حضور میلیونی بود شرکت کنند ؟دیر نشده انشاالله در مرحله دوم با حضور گرم خود دل رهبر وامام زمان را شاد دل دشمن را ناامید ودل خود را قوی و محکم کنید.به امید روز های خوب و خوشتر برای ایران وطن عزیزمان .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 90/12/16:: 4:10 عصر     |     () نظر

حیف که شوق پرواز تموم شد از اقای شهاب حسینی بسیار سپاسگزارم که نقش شهید بابایی را بسیار عالی بازی کردند.به امید روزهای طلایی تر شما.نمیدونم شبهای جمعه با چه شوقی باید کنار تلویزیون بنشینیم؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 90/12/6:: 1:25 صبح     |     () نظر