سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چنگ در پیمانهاى کسانى در آرید که چشم وفا از ایشان دارید . [نهج البلاغه]
ازادی حجاب حسرت یک طلبه

بیانات امام خامنه ای در حرم امام رضا علیه السلام . من یک توصیه هم در زمینه‌ى سیاسى بکنم. عزیزان من! برادران! خواهران! در سرتاسر کشور، امروز ما احتیاج داریم به اتحاد و یکپارچگى. بهانه‌هاى اختلاف زیاد است. گاهى در یک قضیه‌اى سلیقه‌ى یک نفر، دو نفر با هم یکسان نیست؛ این نباید بهانه‌ى اختلاف بشود. گاهى در کسى یک گرایشى هست، در دیگرى نیست؛ این نباید مایه‌ى اختلاف بشود. آراء، نظرات، همه محترمند. اختلاف در درون، منازعه‌ى در درون، موجب فشل میشود. قرآن به ما تعلیم میدهد: «و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم».(2) اگر منازعه کنیم، سر مسائل گوناگون - مسائل سیاسى، مسائل اقتصادى، مسائل شخصیتى - دست‌به‌یقه شویم، دشمن ما جرى میشود. یک مقدار از جرأتى که دشمن در سالهاى گذشته پیدا کرد، به خاطر اختلافات بود. امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) به ما درس میدهد؛ میفرماید: «لیس من طلب الحقّ فاخطأه کمن طلب الباطل فأصابه». مخالفین دو جورند. یک مخالفى است که دنبال حق است، او هم دنبال جمهورى اسلامى است، او هم دنبال انقلاب است، او هم دنبال دین و خداست، منتها راه را اشتباه کرده؛ با این نباید دشمنى کرد؛ این فرق دارد با کسى که در جهت غیر نظام اسلامى، با هدف معاندانه‌ى علیه نظام اسلامى حرکت میکند. دلها را به هم نرم کنید، برخوردها را نسبت به یکدیگر مهربانانه‌تر کنید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/1/10:: 12:32 صبح     |     () نظر

امروز با بعضی از دوستان سینما رفتیم چقدر شلوغ بود .دست اقای طالبی درد نکنه .از همشهری های ماست .عجب فیلم توپی ساخته . مستند به روز و واقعا طلا بود اگر بیشتر به وقایع ان روز ها می پرداخت بهتر بود مثل قضیه ندا اقا سلطان و کشته شدن اقوام موسوی و... . اما به طور کل واقعا عالی بود و خدا اجر زحمات ایشان رابدهد .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/1/9:: 11:9 عصر     |     () نظر

خیلی خوشحالم که بیشتر مردم ایران شهر مذهبی و تاریخی اصفهان را برای تعطیلات انتخاب کردند .به خصوص میدان امام را که بسیار زیبا وقشنگ ودارای بناهای قدیمی وجذاب است به خصوص اتاقکهای بالای مغازه ها .خود مغازه های میدان امام که بسیار سنتی ودارای کالاهایی با جنس قدیمی و عتیقه .بسیار جالب و دیدنی است .اما من ازدیدن مسافران هم خوشحال شدم و هم ناراحت .خوشحال از اینکه اصفهان را انتخاب کردند قدم روی چشمان ما گذاشتند و ناراحت از اینکه وضع ظاهری و ضوابط یک فرد ایرانی اسلامی را اکثرا رعایت نمی کردند .ما دوست داریم مسافران عزیز از دست ما ناراحت نشوند پس خودشان فکر بکنند که اصفهان شهری است شهید داده که شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند از طرفی چهره خود شهر نباید از حالت اسلامی بودن خارج شود اروپا با اینجا فرق می کند .مسافران فکر نکنند حالا که در شهر خودشان نیستند هر طور که دوست دارند می توانند باشند .به شخصیت خودشان احترام بگذارند تا ما هم به انان احترام بگذاریم .سفرتان خوش .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/1/6:: 11:49 صبح     |     () نظر