سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سینه خردمند صندوق راز اوست و گشاده‏رویى دام دوستى و بردبارى گور زشتیهاست . [ یا که فرمود : ] آشتى کردن ، نهان جاى زشتیهاست و آن که از خود خشنود بود ناخشنودان او بسیار شود . [نهج البلاغه]
ازادی حجاب حسرت یک طلبه

خوشا به حال شما شهدا !

راه صحیح را انتخاب کردید و از جانتان گذشتید !

ان جامانده ها امروز شما را بدرقه کردند و ما با حسرت از دور نگاه کردیم !

افسوس . افسوس که هنوز ذره ای از اعمال پاک شما را ما انجام ندادیم!

اعمالی مثل : تابع ولایت محض بودن. از جان گذشتن در راه اسلام.صبور بودن .

شما شهدا چراغ راه ما هستید از امروز با خدا عهد می بندیم که راه شما را ادامه دهیم .

ان تنصروا الله ینصرکم .اگر خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری می کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/3/25:: 11:50 عصر     |     () نظر

امروز از اون روزای خیلی خسته کننده بود !

همه روزا قشنگند اما بعضی از روزا بسیار خسته کننده اند!

مثل امروز که صبح تا شب بیرون بودم !

درسته کار داشتم ولی اوقاتی از روزا واسه استراحته !

دیشب که داشتم دنبال موضوع شبهات نماز می گشتم تو اینترنت متاسفانه حرفهای بسیار زشت و زننده و توهین امیزی را در وبلاگ بعضی ها خوندم!

واقعا چرا؟

بعضی ها این روزا  یا بیکارند که این چرت و پرت ها را می نویسند  یا واقعا غرض شخصی دارند !

شخصیت هر کس به اندازه دانش او ورفتار اوست !

پس با اعمال بچگانه و ... شخصیت محبوب خود را زیر سوال نبریم !

راستی چرا اون حرفهای توهین امیز فیلتر نشده بود ؟؟؟

مگر هر وبلاگ زیر نظر یک  مدیر نیست؟؟؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/3/22:: 11:57 عصر     |     () نظر

بعضی از سازمانها و ارگانها یه امتیازاتی و اولویتهایی برای فرزندان شهدا و جانبازان دفاع مقدس قرار دادند که به نظر من حق است و کم است ! چرا حق است ؟ به این دلیل  که در زمان جنگ انها عزیزترین چیز خود که همان جان قابل دار انها بود را کف دست گرفتند و خانواده را به امید خدای متعال که گفته است ان تنصروا الله ینصرکم  رها کرده و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند .الان هم هر چه به این عزیزان به یادگار مانده از شهدا و جانبازان بدهند جای یک لحظه بوسیدن پدر را نمی گیرد ! فرزندان شهدا حاضرند همه این امتیازات ناقابل را بدهند اما پدرشان را بر گردانند ! انها بسیار محترمند و روی چشم ما جای دارند . اگر پدرانشان بودند حداقل انها با مسائل بی پدری و زخم زبانها روبرو نبودند ! مواظب باشیم حرفی نزنیم که دل نازک انها را بشکنیم . انها سختی کشیده اند و ما نباید نمک به زخم دل انها بپاشیم .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/3/16:: 11:58 صبح     |     () نظر

یکی از هم حجر ه ای های امام خمینی رحمت الله علیه در سن 17 سالگی شان می گوید : نصف شب بود و هوا بسیار سرد و زمین یخبندان .می خواستم برم دستشویی دیدم صدای ناله ای می اید . تعجب کردم نصف شب. این بیرون . توی حیاط . چه کسی است ؟ کنجکاو شدم به طرف صدا رفتم دیدم روح الله است و نماز شب می خواند برگشتم سمت حوض اب . با تعجب دیدم که  یخ حوض اب را شکسته و و با اب یخ وضو گرفته ! شک نکنید که چرا خمینی بت شکن شد ؟ کسی که بتواند نصف شب به خاطر خدا از جای نرم و گرمش جدا شود با ان اب که هیچ کسی جرات نزدیک شدن به ان را نداشت  وضو بگیرد یقین داشته باشید که خدا او را هم در دنیا هم در اخرت به اوج شهرت و مقام می رساند نه ترسی از کسی داشت نه لرز ه ای به جان او افتاد . خدایا او را با پیامبران خود همنشین کن .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/3/13:: 7:42 عصر     |     () نظر

بعضی ها  از نگاه کردن به عکسهای برهنه بسیار لذت می برند تازه ان را به همدیگر هم نشان می دهند و بلوتوث هم می کنند فیلمش هم همینطور ! چه بگویم که 3 روز برای کار تحقیقاتی مجبور شدم چند تا از این عکس و فیلم ها را ببینم ! اما چه دیدنی از زن بودن خودم خجالت کشیدم .چرا باید انسان زیباییها و جسم پنهان خود را  در معرض دید عموم بگذارد ان هم با چه شور و اشتیاقی ! واقعا جای تاسف دارد نمی دانم چرا ارزش و شخصیت خود را بعضی ها در برهنه بودن در رقصیدن ودر بی حیایی بودن می دانند در حالیکه می بینیم بعد از انجام دادن این اعمال یک احساس کثیفی پیدا می کنند و تاز ه دچار بیماریهای روحی و روانی و استرس و کوفته زهرماری می شوند بعدا می گویند چه کنیم ؟ به نظر شما اینطور نیست ! ؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط دنیا با اخرت 91/3/13:: 4:14 عصر     |     () نظر
<      1   2   3      >